Методичні розробки

                       


З ВИКОНАННЯ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ ІЗ СПЕЦТЕХНОЛОГІЇ
для учнів технічних ліцеїв з професії
Електромонтер з ремонту та обслуговуванню  електроустаткування



 АНОТАЦІЯ

         У  посібнику  розглянуті  загальні  і  конкретні  методичні  рекомендації  з  виконання  дипломної  роботи  із  спеціальної  технології  для  учнів  ліцеїв  за  професією  «Електромонтер  з  ремонту  та  обслуговуванню  електроустаткування»
       Зміст  методичних  рекомендацій  відповідає  освітнім  галузевим  і  державним  стандартам  щодо  виконання  дипломної  роботи  та  її  захисту.

                                                     ЗМІСТ 

Вступ
1.  Тематика  та  обсяг  дипломної  роботи
2.  Загальні  методичні  вказівки  до  виконання  дипломної  роботи
3.  Рекомендації  до  виконання  дипломної  роботи
4.Рецензування  дипломної  роботи
5.  Підготовка  доповіді  на  захист  дипломної  роботи
6.  Робота  Державної  кваліфікаційної  комісії
7.  Порядок  захисту  дипломної  роботи
8.  Додатки:  1- Титульний  лист;
                          2 - Завдання  до  дипломної  роботи;
                          3 - Формати  креслень,  масштаби;
                          4 – Аркуш  текстового  документа;
                          5 – Специфікація.




ПІДГОТУВАВ: викладач вищої категорії
КОЗЛОВ В. Л.
2012 р.


Анотація.

У роботі автор спробував розкрити деякі аспекти об’єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів професійно-технічного закладу на основі тестової діагностики.

В роботі проаналізовано сутність методу тестування, особливості його застосування, види тестів, тестових завдань, технологію конструювання тестів для вимірювання та оцінювання результату навчання (контролю якості знань, умінь та навичок).

Зміст

Вступ...............................................................................................................2
Тестовий контроль знань, умінь та навичок учнів.
1.1. Основні відомості про тести, їх переваги............................................4
1.2. Класифікація, структура тестів, коефіцієнт засвоєння.......................5
1.3. Вимоги до тестів, правила конструювання тестів…………………..9
1.4. Висновки................................................................................................12
1.5. Література……………………………………………………………..14

           
Доповідь на тему: «Закономірності  і принципи  професійної підготовки  в ПТНЗ»  

Методична розробка
(проблемно-розвивальне навчання на уроках електротехніки)

 

Підготував: викладач вищої категорії, 
викладач-методист
Козлов Віктор Львович
                   


Анотація

При проблемному навчанні викладач спеціальними методичними прийомами включає учнів в активну, інтелектуальну діяльність із самого початку уроку, і тоді знання не даються учням у готовому вигляді, а набуваються ними в процесі самостійної пізнавальної діяльності в умовах проблемної ситуації.

■ На проблемному уроці немає суворого розділення на самостійні етапи, характерні для комбінованого уроку.

■ Метод монологічного викладення дозволяє збуджувати й підтримувати інтерес учнів до вивченого матеріалу, поповнити запас допоміжними даними та фактами.

■ Евристичний метод застосовується там, де викладач ставить мету навчити учнів окремим елементам вирішення проблем, організувати частковий пошук нових знань і способів дій.




1 комментарий:

  1. Прошу поделиться своими лабораторками, коллега, а я вам отправлю свои С Уважением Нелля Николаевнв

    ОтветитьУдалить